25.05.2011

Różne...Wylookane na fejsbuku :)

Nie lubi spódniczek, a czasem w nich chodzi. Lubi gorzką herbatę, a ciągle ją słodzi. Chce mieć długie włosy, a ciągle je ścina, nienawidzi przekleństw, a często przeklina...




Jestem wredna i często zdarzają mi się egoistyczne zachowania. Po za tym ludzi traktuje z góry. Mam wysokie mniemanie o sobie. Ciesze się z tego co mam mając wrażenie, że na niektóre rzeczy nie zasługuje. Jestem chętna do pomocy, ale tylko w niewielkich sp...rawach, ponieważ jestem również strasznym leniem. Uwielbiam jeść słodycze, obijać się i fałszować bardzo głośno. Mogłabym wymieniać i wymieniać, a i tak nie będziesz wiedzieć o mnie nic. To mój mały urok. Nie dam się poznać nikomu. Ja o sobie wiem najwięcej, nie znaczy, że wszystko...




Wiesz.. Powiedzieli mi, że wyglądamy razem tak jakbyśmy z każdą sekundą kochali się jeszcze bardziej.♥ <3!




Listen to your heart before you tell him goodbye.;*


No i uwielbiam cie uwielbiać bo uwielbianie ciebie to ulubiona rzecz którą uwielbiam uwielbiać, to tyle.


a jakbyś miał przycisk ' Lubie to ' naciskałabym cały dzień .




to musi być miłość jeśli powiesz chłopakowi , że podoba Ci się jego koszula , a on później nosi ją codziennie .


W każdej piosence mam swój ulubiony moment.




Nauczyciele nazywają to ściąganiem, MY nazywamy to pracą zespołową :)


pozdrawiam wszystkich chłopaków, którzy przepuszczają dziewczyny przez drzwi i mówią pierwsi "cześć"! ♥


gdy do ludzia tuli sie ludź to ludź do ludzia musi coś czuć! albo jest najebany..




caly dzień jestem śpiący, w nocy nie mogę zasnąć, a rano mi sie nie chce wstać




Gdy zaczynam się uczyć zaczyna do mnie gadać ściana, szklanka z herbatą tańczy cha-chę, a komputer woła błagalne WŁĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄĄCZ MNIEEEEEEEEEEEEEE...




-wypijmy za błędy. - to się ostro nawalimy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz