5.09.2011

Smutne opisy...

Lubię deszcz, bo w deszczu nikt nie zobaczy moich łez.. 


Podetnę żyły odkręcę gaz... Ratujcie kochani kolejny raz.. 


Kiedy Cię najbardziej potrzebuję - udajesz, że Cię nie ma.. 


Mówiłeś że jestem Twoim całym światem... Błąd. Była tylko jego marną ozdobą...


Jedna żyletka.. Jedna żyła.. Jeden ruch..


Nie pisz do mnie! Nie dzwoń NIE! Ja już nie chce widzieć Cię!!!


Jest mi smutno, jest mi źle, taka samotna czuję się...


Brak osoby odczujesz, gdy siedzisz obok niej i wiesz, ze nigdy nie bedzie Twoja...


"Koniec, to koniec- zbyt wiele myśli bije sie w mojej glowie przeciw Tobie"...


Przytul się do nadziei, a w ciszy będzie umierac to co jest twym bólem ....


Spodziewaj się zawsze najgorszego to się nigdy nie rozczarujesz.


Wczoraj ucieli mi skrzydła, dziś każą latać...


Na twarzy uśmiech, a w sercu ból to najdrudniejsza z życiowych ról...


Nikt mnie nie kocha, każdy olewa, wezmę tabletkę-pójdę do nieba.


Po co się martwić na zapas ... jak to i tak NIC nie da ??


Miłość jest jak żmija kąsi, dusi i zabija...


Miłość Boli, Miłość rani, Miłość całe życie chrzani...!


Szczęśliwe zakończenie? Nie dzisiaj, nie teraz...


Jak jest? - Czarująco, fajnie, bajkowo, kolorowo! - serio? - niee ;(


Bo Patrz .. Wszystko Miało Być Idealnie, Tak Dokładnie Jak W Bajce.


Spytaj ją co czuje, gdy szminkę zmywa jej kropla łzy...


A miało być tak pięknie...


Weź nóż do ręki i zabij mnie z zimną krwia patrząc w moje oczy...


Zmykam z tego świata... On jest dla mnie za trudny..


To co bylo minęło, to co było nie wróci...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz