27.08.2011

Smutno bez Ciebieee ;(

  Jeśli dobry Boże nam nie pomożesz to zgubią się serca dwa...



Najgorzej jest być nikim dla kogoś kto jest dola Ciebie wszystkim..


                                Tak bardzo jest mi źle, gdy nie ma Cię obok mnie...




 Tak mi smutno tak mi zle gdy ciebie nie ma obok mnie ...


Dla ciebie rozkwitłam,przez ciebie więdnę...




Nieodwzajemniona miłość jest najsilniejsza-najbardziej boli...




Najbardziej zawiedziesz się na tych,na których ci najbardziej zależy...



Nie będę rysowała serduszek na marginesach.Nie będę pisała Ci słodkich SMS'ów. Nie będę się dla Ciebie zmieniała.Nie przysłonisz mi świata.Już nie.




Miłość?Jak będę chciała pocierpieć to przytrzasnę sobie rękę drzwiami..




Przestań marzyć Julio!Romeo nie istnieje!




Miłość nieodwzajemniona jest jak nie zalana herbata...




Łzy nie są oznaką słabości,tylko dowodem na to,że nasze serce jeszcze nie wyschło.


Jeśli wzgardzimy miłością, jaka jest nam dana, jeśli nie chcemy dać miłości, obawiając się cierpienia straty, nasze życie będzie puste, a strata jeszcze większa...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz