3.08.2011

love love love

 (*_*)JA+(^_^)TY=(*_*(^_^)MY

Moja miłość jest szalona, Żadna moc jej nie pokona, Bo ja kocham Ciebie szczerze, W mym sercu, nie na papierze...

Ty moim Księciem Ja twą Królewną ;*

Faceci mogą zajmować się flirtowaniem przez cały dzień, ale zanim pójdą spać, zawsze myślą o dziewczynie, na której im naprawdę zależy.

Chciałam przesłać Ci coś seksownego na urodziny, ale listonosz kazał mi przestać się wygłupiać i wyjść ze skrzynki na listy. ; D

 Piękne są noce,i piękne dni ale najpiękniejsze są wtedy gdy Ty otwierasz mi drzwi<3.

 Mam ochotę na coś słodkiego... szkoda, że Cię tu nie ma!

Lubię zapach Twojego ciała. Tak pachną najpiękniejsze chwile mojego życia.

Kocham Cię 70 Sekund Na Minutę, 100 Minut Na Godzinę, 40 Godzin Na Dobę

Każdy gwiazdkę ma na niebie, dla każdego gwiazdka lśni. Ja wybrałam właśnie Ciebie. Moją gwiazdką jesteś TY

Kochanie! Tak słodko mi smakujesz ♥...

Chcę czuć, że jestem dla Ciebie najważniejsza, najpiękniejsza, najlepsza, że mnie kochasz jak nikogo innego, że jak trzeba pójdziesz dla mnie na wojnę. Że mnie doceniasz i że jestem tą jedyną, dla której zrobiłbyś wszystko.

Przez jeden głupi uśmiech nie mogę się na niczym skoncentrować ;-*

Moja dziewczyna - gdy daję jej drogie prezenty jest zakłopotana. Gdy daję jej zwykłą różę, cieszy się jak dziecko.

Pochyliła głowę i przycisnęła usta do jego ucha. - Mój - szepnęła. - To jedno krótkie słowo wstrząsnęło nim aż do głębi duszy. Sięgnął po jej dłonie, odwrócił je wnętrzem do góry i na każdej z nich złożył pocałunek. - Moja - odszepnął... :*

Ona zakochana w nim. on zakochany w niej. oni, tak bardzo,bardzo szczęśliwi :*

CIAłEM DALEKO ALE SERCEM ZAWSZE BLISKO <3.

Miłość to narkotyk....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz