18.06.2011

Nieszczęśliwa miłość

Ponieważ(ku mojemu zdziwieniu)Najwięcej wyświetleń ma post na ten temat,postanowiłam dodać kilka nowych opisów o smutku.Mam nadzieję,że wam się spodobają :D.

P.S.
Słuchajcie,idzie lato i chyba pora na weselsze klimaty ;)!Koniec jesienno-zimowej melancholii!(Uff..^^)


Oto co dla Was dziś znalazłam:

Wiem Że Nie Jestem Jaka Być powinnam. Wiem Że Nie Będę Już Nigdy Inna...

 You tell my why to say goodbay.....

Płakała : sercem, duszą, krwią! Bo życie tak boli, bo serce tak cierpi 

 Upadłem.... Powstane? To zależy od Ciebie moja droga... 

Włosy niszczę farbą, wątrobę wódką, płuca fajkami, a serce Tobą ....

Nauczyłam się już pić kawę bez mleka, herbatę bez cukru. Może najwyższa pora nauczyć się żyć bez Ciebie?

I możesz byćz siebie dumny, jestes autorem moich łez...

Marzę o chociaż jednym dniu, w którym nie będę o Tobie myślała.. <3

  Docenić miłość potrafi tylko ten, kto ją stracił...

. . .może docenić Cię nie umiałam. . . może za dużo powiedziałam. . .

Nigdy nie mów: "Na zawsze"... nigdy nie powtarzaj: "Kocham Cię"... nigdy !

  Kropelka żalu, której winien jesteś ty....  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz