3.06.2011

Wulgarne.

Chcesz ze mną być ? Świetnie. Masz mnie w dupie ? Przeżyje. Ale kurwa błagam powiedz mi to, wykrzycz mi to w twarz choćby na przystanku pełnym ludzi, nie każ mi katować się domysłami.




 I czuję się kurwa całkiem żałośnie, gdy myślę o Tobie nocą i błądzę..




To moja bajka, a ty z niej wypierdalaj!




Ten świat jest jakiś pojebany dziś, nie sądzisz?





Dam Ci tysiąc powodów,by Twoja nienawiść była jeszcze większa!


Słodka, Niewinna? Idiotka, Naiwna? Suka Czy szmata? Jak Wolisz...Mi To Lata...



A ja pozdrowię Ciebie środkowym palcem
i będzie między nami tak jak ja chce!
Gdy mną pogardzisz, dostaniesz w jape
i będziesz robiła za do podłogi szmatę!






I po huja się patrzysz, jak mnie nie kochasz!


,,Nie będę juz płakała,łez wylewała,bo po co wylewać ŁZY na takiego skurwiela jak TY,,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz