30.01.2011

O sobie.

Szczęście wchłaniam z powietrzem.
pieprzona romantyczka.
niepoprawna optymistka.
Błądziła w słowach, wspomnieniach...
Jej oczy są niczym diabeł... 


Dużo gadam.
Czasem wkurzająca, kocha ponad wszystko i szczerze !!!
Oryginalna, podła , nie zawsze lubiana
Wkurzająca materialistka, zapatrzona w siebie egoistka.
Ale jednak ktoś ze mną wytrzymuje :D ! 

Nie posiadam 3-letniej gwarancji .
Mam więcej niż 2 kalorie .
Nie jestem jak sprite ,nie gaszę pragnienia .
Nie należę do drużyny Actimela.
Nie wygładzam ,ani nie redukuje zmarszczek .
Nie mam pomysłu na obiad .
Nie posiadam kodu pod nakrętką.
Leniwiec przy mnie ma ADHD.
Wciąż nie wiem skąd bierze się Chocapic.
Nie znajdziesz mnie w co piątej kinder niespodziance.
W przeciwieństwie do Red-Bulla nie dodaję skrzydeł.
Nie mam kodu kreskowego.
Nie szukam wrażeń.
Nie jestem jak marihuana ,heroina ,czy inny śmieć.
Nie bywam słodka jak miód,czy tam chłodna jak lód .
Nie mam nadprzyrodzonych mocy .
Ale za to...Jestem sobą!


Jestem jak w upalny dzień szklanka zimnego piwa...
Bywam też zdradliwa, jak przewód obdarty z izolacji..
Przekonana do swoich racji zmierzę się z każdym
kto zakwestionuje moje słowa...
Jestem wybuchowa...jak laska dynamitu.


Stan Twojej kasy
Nie ma dla mnie znaczenia....
Jestem dziewczyną
Nie do kupienia...
Jesteś słaby? Jak Twoja kariera?
Trafiłeś na dziewczynę, Z którą się nie zadziera!

Moje uczucia - moja sprawa
Moje życie - moja zabawa
Bliska dla bliskich
Z dystansem do wszystkich..! 


Czasem jestem miła a czasem zwyczajnie wredna. Czasem otwarta a czasem zamknięta na cztery spusty. Czasem jestem wielką gadułą a czasem nic nie mówię. Czasem zaskakująco inteligentna a czasem kosmicznie głupia..Bywam - słodka jak miód. Bywam - chłodna jak lód. Jestem inna.bo jestem sobą! Jestem inna.bo mam swój świat ! Jestem inna.bo mam swoich przyjaciół innych niż masz Ty !Jestem inna.bo jestem jaka jestem !gdy jest mi źle - płaczę! gdy jestem zła - krzyczę!gdy jestem szczęśliwa - mówię o tym otwarcie!!!


Wole być szczera i bezczelna, niż mila i zakłamana. Są ludzie, młotki, parapety i szczotki. W dupie mam puste idiotki. W internecie możesz pluć mi w twarz, a gdy Cię widzę milczysz jak głaz! Niezastąpiona, niepowtarzalna, ciągle szalona, zawsze normalna. 


Z pozoru szalona, pełna energii rozwrzeszczana nastolatka. W głębi duszy spokojna, zamyślona mała dziewczynka1


Grzesznie grzeczna.
Dla wielu dziwna, chamska, bezczelna.
Niepoprawna, wrażliwa romantyczka.
Tak niedoskonała że aż idealna.
Nieosiągalna, jedyna i niepowtarzalna.
Mała część osobowości którą trudno ogarnąć...



Idealistka mająca swój własny,
raz kolorowy raz czarno-biały świat.
Mam sto tysięcy myśli na minute
nie wierzysz?
Masz problem.!cale nie musisz mi ufać!


Blondi - drapieżna i słodka
Jak biały tygrys i czarna kotka
Jestem gorąca, nie dla każdego
Blondi - nie pytaj dlaczego... :D


Nie wstydzę się łez i tego ,że czasem nie chce mi się żyć..
Kocham się śmiać i uśmiechać , nawet w najmniej odpowiednim momencie..; )
Bo piękne jest to, co nas różni od innych.
Z sercem aniołka z duszą diabełka ;).
 


Mam swój świat i swoje kredki, swoją piaskownice i swoje zabawki.
Ogólnie to cierpię na nieuleczalnego popierdolca!
Na pewno jedyna w swoim rodzaju.
Pełna marzeń. <3 !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz