31.01.2011

O szkole :D.

Jak podstawą drzew są konary, tak podstawą szkół były, są, i będą wagary :) !

Nauczyciele są jak...
-papugi! Nie usiedzą cicho przez 45 minut :D !
-agenci!A woźny jest wybrańcem :D !
-skarb!więc go zakopmy :D ! 
- balony! - puści w środku ;D !
-optymiści!-myślą,że nas czegoś nauczą ;D!

Zdać czy nie zdać? Oto jest pytanie...


Podarujmy dzieciom słońce - spalmy szkołę. 
 Benzyna - 5zł, zapalniczka - 2zł, palenie się szkoły... bezcenne. 

 Szkoła jest jak...
-narkotyk... Nie możesz się od niej uwolnić.  
-Media Markt - i tak robią z Ciebie idiotę. 
-biedronka, codziennie niskie oceny. 
-WC wychodzisz z niej z ulgą 
-petarda... Jak zrobisz coś źle to wylatujesz z hukiem ;P !

Szkoła to fikcja - to moja definicja  !
Szkoła to więzienie, boisko to spacerniak, klasy to cele,a nauczyciele to klawisze.


Jestem z porządnego domu! Wszystkiego, co złe nauczyłem się w szkole.


-Puk-puk... 
-Kto tam?
-Nauka! 
-Ahhh to pomyłka ;D !

Z czego jesteś zagrożony? Lepiej spytaj z czego nie jestem.. :P


W szkole odpoczywaj - życie zdąży Cię zmęczyć. :)


Każda klasa jest jak rodzina, tylko dlaczego moja jest patologiczna? 

Szkoła to kurnik bo są jaja xDDD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz